Előfizetői tartalom

Sokáig a pénztárcánkban marad még a plasztik bankkártya

Orosz Márton
Természetes folyamat, hogy a webshopok, e-kereskedelmi szolgáltatók növekedésével a digitális fizetési megoldások szerepe is felértékelődik, ugyanakkor azzal számolunk, hogy a plasztik kártya még sokáig a pénztárcánkban marad – mondta a Portfolio-nak adott exkluzív interjújában Mark Barnett, a Mastercard Europe elnöke. A fizetéstechnológiai cég európai vezetője szerint fontos a startupokkal, fintechekkel való együttműködés – évekkel ezelőtt az egyik startup-fejlesztési programjukon például egy Revolut nevű kezdő vállalkozásnak is segítettek.

Hogyan látja a versenyt az európai fizetési piacon? Hogy néz ki jelenleg a fizetési ökoszisztéma, és milyennek látja a Közép-Kelet európai régiót? Rendkívüli mértékű digitalizációs fejlődés történt az elmúlt 2-3 évben, az online fizetések térnyerése elképesztően erős. Természetesen nagy a piaci verseny a szolgáltatók között, folyamatosan érkeznek az új szereplők...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés