Előfizetői tartalom

Transzgender botrány rendezte át alaposan az amerikai sörpiacot

Portfolio
Nagy botrányt kavart az Egyesült Államokban, hogy a világ legnagyobb sörgyártója, az Anheuser-Busch InBev Dylan Mulvaney transznemű influenszerrel készített közös reklámkampányt, sokan ugyanis bojkottálják a sörgyártó termékeit, részben emiatt már nem a cég egyik legfontosabb söre, a Bud Light az első az amerikai sörpiacon, írja a Reuters.

A Bud Light elvesztette első helyét az amerikai sörpiacon, az elsőséget a Constellation Brands terméke, a Modelo Especial vette át. A Bud Light és a Budweiser eladásai 24,6 illetve 9,2 százalékkal csökkentek a június 3-án véget ért négy hétben az egy évvel korábbihoz képest, míg a Modelo Especial eladásai 10,2 százalékkal nőttek a NielsenIQ adatai alapján. A Modelo Especial...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés