Előfizetői tartalom

Nagy változás jön a Teslánál: olyasmire szánta el magát Elon Musk, amit eddig sosem tett

Portfolio
A Tesla híres arról, hogy sosem használt a hagyományos értelemben vett reklámot az autók értékesítéséhez, most viszont fordulóponthoz ért ez a történet. Elon Musk ugyanis arról beszélt a Tesla éves közgyűlésén, hogy az autógyártó kipróbálja a reklámozást, és meglátja, milyen eredményeket fog hozni - írja a Reuters.

Musk ironikusnak nevezte, hogy egyszerre a Tesla és a Twitter vezérigazgatója is, hiszen utóbbi nagymértékben függ reklámbevételektől. Nem véletlen, hogy a cég új vezérigazgatójának az NBCUniversal reklámrészlegének korábbi vezetőjét, Linda Yaccarinot nevezte ki. Bár hozzá kell tenni azt is, hogy mióta Musk októberben felvásárolta a Twittert, a hirdetők elmenekültek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés