Előfizetői tartalom

Színt vallott a bulvárlap: olvasóik szívesebben választják a mesterséges intelligencia által fejlesztett tartalmat

Portfolio
A BuzzFeed médiacég a héten közölte a befektetőkkel, hogy olvasói 40 százalékkal több időt töltenek az AI által generált kvízjátékokkal, mint a hagyományos verzióval - írja a Bloomberg.

A BuzzFeed még az év elején jelentette be, hogy lehetővé teszi az emberi alkalmazottak számára, hogy AI -chatbotok segítségével készítsenek kvízeket. A korai ígéretek ellenére hamarosan kiderült, hogy a BuzzFeed nem csak kvízek létrehozására használja a mesterséges intelligenciát. Több tucatnyi SEO-vezérelt útikalauz jelent meg az oldalon, amelyekben rengeteg ismétlődő...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés