Előfizetői tartalom

Betelt a pohár a Lidlnél, hatalmas változás készülődik a magyar boltokban

Portfolio
Megelégelte a papíralapú árcédulák hibáit, ezért elkezdte bevezetni a digitális ártáblákat a Lidl.

Erről maga az áruházlánc tájékoztatta a vg.hu-t, amely szerint így szűrnék ki annak a lehetőségét, hogy téves árakat és hibás akciókat tüntessenek fel az üzletekben. Több ilyen hiba is elfőfordult, volt, amikor például a lap arról írt, hogy a kalocsai üzletében négy forinttal leárazták a tejfölt, akkor kiderült, hogy csak a bolt munkatársai hibáztak. Kapcsolódó...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés