Előfizetői tartalom

Mesterséges intelligenciával váltana ki dolgozókat az egyik legnagyobb amerikai gyorsétteremlánc

Portfolio
Amikor a mesterséges intelligencia a ChatGPT sikere miatt berobbant a köztudatba, sokan elkezdték találgatni, hogy milyen munkahelyek kerülhetnek veszélybe az AI miatt. Most úgy tűnik, hogy a vendéglátásban már kezd látszani egy olyan terület, amelyet átalakíthat a mesterséges intelligencia, hiszen a Wendy's bejelentette, hogy a Google-lel közösen tesztel egy olyan chatbotot, amely képes feldolgozni az autós rendeléseket.

A Guardian arról ír, hogy az amerikai gyorsétteremlánc, a Wendy's jövő hónapban kezd el tesztelni egy olyan mesterséges intelligenciával működő chatbotot, amely képes lesz kommunikálni a vásárlókkal és felvenni a rendeléseiket. A "FreshAI" elnevezésű pilot program a Google Cloud AI-szoftverével működik, és első körben a cég egyik Ohio állambeli éttermében indul. A cég...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés