Előfizetői tartalom

Jöhetnek a "nonstop bankfiókok, posták" Magyarországon: ügyfélkiszolgáló pontokat telepítenek

Portfolio
Elsőként Magyarországon debütálhatnak azok a hazai fejlesztésű, univerzális ügyfélkiszolgáló pontok, amelyekben akár emberi közreműködés nélkül intézhetjük az államigazgatási, postai, banki, közüzemi ügyeinket. A magyar tulajdonú, a Budapesti Értéktőzsdére készülő FaceKom egy olyan eszközt fejlesztett, melyben többek között érintőképernyő, bankkártyaterminál, dokumentumolvasó és más eszközök biztosítják az ügyfélkiszolgálást - olvasható a társaság közleményében.

Digital Transformation 2023 Hasonló témákról is szó lesz a Portfolio május 3-ai Digital Transformation konferenciáján. Regisztráció itt! Információ és jelentkezés A FaceKom Pontok különböző megjelenési formáival elsőként hamarosan hazai plázákban, egyetemeken és egyéb forgalmas csomópontokban találkozhatunk...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés