Előfizetői tartalom

Akár végleg búcsút mondhatunk a munkahelyi e-mailezésnek

Portfolio
Nem kimondottan népszerű az email a Z generációs munkavállalók körében, amely arra késztetheti a cégeket, hogy a fiatalok által gyakrabban használt kommunikációs eszközök felé forduljanak - írja a New York Post. 

A világszerte mintegy 260 000 embert foglalkoztató Wipro informatikai cég vezérigazgatója elárulta, hogy a dolgozóinak 10%-a havonta egyszer sem nyitja meg az e-mail fiókját. Thierry Delaporte azt állítja, hogy a Z generációhoz tartozó munkatársakkal a LinkedInen és az Instagramon kommunikál, "egyszerűen azért, mert így hatékonyabb" - idézi a szakembert a New York Post. A munkaerő...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!