Előfizetői tartalom

Feleslegesen szórjuk a pénzt haszontalan előfizetésekre, valamiért mégsem vagyunk hajlandóak lemondani róluk

Portfolio
A Cristo magyar lakosságra nézve reprezentatív kutatása 1012 fogyasztó megkérdezésével készült, a kutatás vezetői pedig arra voltak kíváncsiak, milyen előfizetésekkel rendelkeznek a fogyasztók, és ezeket mennyire használják ki. Az eredményeket Farkas-Kis Máté, a Budapesti Corvinus Egyetem Döntéselmélet Tanszékének oktatója és Szota Szabolcs, a Cristo alkalmazást fejlesztő és üzemeltető Smartsurance Technologies Kft. ügyvezetője ismertették.

A kutatás legfontosabb eredményei: Az előfizetéssel rendelkező magyarok több mint harmada háromnál több előfizetéssel is bír, minden tizedik válaszadó úgy véli, hogy előfizetései közül szinte egyik sem vagy a többsége nem éri meg, mégis: ha észreveszik, hogy feleslegesen költenek, öt emberből kettő mégsem változtat a helyzeten. A kultúra, sport, szórakozás...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés