Előfizetői tartalom

Már majdnem minden ötödik eladott BMW elektromos

Portfolio
A BMW AG a vártnál jobb eredményről számolt be a harmadik negyedévben, mivel az autógyártó felső kategóriás modelljeinek magasabb árazása segített ellensúlyozni a stagnáló értékesítést. A stagnáló értékesítésen belül tovább nőtt az elektromos járművek aránya, az idei évre a cég az EV-eladások duplázását várja. A gyártó viszont figyelmezetett, hogy a magas infláció és az emelkedő kamatlábak rányomhatják a bélyegüket az értékesítésre a következő hónapokban.

Közzétette legfrissebb számait a BMW, a cég harmadik negyedévben 588 ezer autót értékesített, ami 0,9 százalékos visszaesés a tavalyi év azonos időszakához képest. Ezen belül az elektromos járművek aránya viszont tovább nőtt, a tavalyi 13,2 százalékhoz képest 16,8 százalékra. A cég a jelentésben kiemelte, hogy a beszállítói láncokkal továbbra is vannak problémák...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés