Előfizetői tartalom

A Spotify-nál is hasonló problémák vannak, mint a Google-nél

Portfolio
A Spotify kedden közölte, hogy a harmadik negyedévben a lassú reklámbevétel-növekedés miatt csökkentek a cég marzsai. A Spotify árfolyama közel 5 százalékot esett a zárás utáni kereskedésben, amit az egész szektorra kiterjedő gyengélkedés okozott, miután a Google anyavállalata, az Alphabet negyedéves bevételei elmaradtak a piaci várakozásoktól, mivel a hirdetők csökkentették a kiadásokat.

A Spotify közölte, hogy a harmadik negyedévben a vártnál kisebbek voltak a marzsok, amiért "a hirdetések némi gyengülését", az árfolyam-ingadozásokat és a dalszerzőknek és a zenei kiadóknak visszamenőlegesen kifizetett jogdíjakat okolta. Ez korai jelei annak, hogy a vállalkozások aggódnak a gazdasággal kapcsolatban. Hosszú távon nem aggódunk, de rövid távon mindenképpen...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés