Előfizetői tartalom

Kiderült: inkább kevesebbet költünk ételre, minthogy lemondjuk a Netflixet

Portfolio
Még ha az amerikaiak az emelkedő árak és a recessziós félelmek miatt vissza is vágják a fogyasztást, kevesen akarnak lemondani a streaming-előfizetésről, különösen, ha olyan tévé-, film- és zenei szolgáltatásokról van szó, mint az Amazon Prime, a Netflix és a Spotify – írja a CNBC egy friss felmérés alapján.

Az amerikai fogyasztók mintegy kétharmada tervezi kiadásainak csökkentését, de mindössze negyedük mondaná le a streaming előfizetését a következő hónapokban – derül ki a National Research Group friss jelentéséből. A többség inkább az étkezésekre és a ruházkodásra fordított összegeket vágná vissza. A legkevesebben az Amazon Prime-ról, a tv-és filmstreaming szolgáltatásokról...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés