Előfizetői tartalom

A Kifli.hu még a lassuló piacon is kimagaslóan teljesített

Portfolio
Lassult a napi fogyasztási cikkek online piacának növekedése tavalyhoz képest, a Kifli.hu viszont hatszor gyorsabban tudott nőni a vizsgált időszakban, mint a nélküle mért piac – írja a Forbes.hu.

A belföldi online kiskereskedelem 2016 óta nem teljesített ennyire rosszul a Kifli.hu által a Forbes.hu-nak küldött Online Retail Flash Riport szerint, amelyet a GKID elemzőcég állított össze. A lassulás szembeötlő, ugyanis tavaly az online kiskereskedelmi forgalom 31,4 százalékos emelkedést ért el az első naptári félévben az előző évhez képest, míg most csak 13,3 százalékkal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés