Az alábbiakban sorra vesszük, hogy hogy alakult a 2021-es év a hazai kiskereskedelmi szektor legnagyobb szereplőinél (nem számítva a franchise-rendszerben működő Coop, CBA, Reál láncokat), és hogy milyen folyamatok látszódnak a piacon.
Lidl - így teljesített a piacvezető
Már második éve vezeti a magyar piacot Lidl, mint a legnagyobb értékesítési árbevételű hazai kiskereskedelmi vállalat. A növekedés tekintetében szintén az élen jár a 2021-es év számaival a német diszkontlánc, bevétele 12 százalékkal ugrott meg az egy évvel korábbi szintről, amivel magasan felülteljesítette a versenytársakat. Eredményszinten hasonlóképp kétszámjegyű növekedést tudott felmutatni a cég, üzemi eredménye 11 százalékkal, adózott eredménye pedig 17 százalékkal nőtt.
Profittömeg tekintetében szintén magasan az első a Lidl a magyar piacon, a 2021-es évet 33 milliárd forintos adózott eredménnyel zárta.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!