Manapság egyre gyakrabban futhatunk bele chatbotokba, hiszen a vállalatok a belső kommunikáció automatizálása mellett az ügyfélkapcsolattartásban is kiterjedten használják ezeket a szoftvereket. Azonban jóval kevesebben látnak bele egy ilyen új "robotkolléga" születésének folyamatába, nem tudják milyen buktatói lehetnek a bevezetésének, de azt sem, hogyan kell "kinevelni és tanítani" őket az elvárt eredményért. Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket tettünk fel a magyar fejlesztésű Talk-a-Bot alapító-vezérigazgatójának, Deliága Ákosnak, akivel arról is beszélgettünk, mit jelent egy gép öntudatra ébredése, és milyen etikai vonzata lehet a mesterségesintelligencia-fejlesztéseknek.
Banking Technology 2022
Erről a témáról is szó lesz a Portfolio október 6-ai Banking Technology konferenciáján. Regisztráció itt!
Információ és jelentkezés
Miyen iparágakban, szektorokban használják előszeretettel a chatbotokat? Milyen tevékenységek válthatók ki vele? Gyakorlatilag a gazdaság minden...
Kedves Olvasónk!
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
Portfolio.hu teljes cikkarchívum
Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái