Előfizetői tartalom

A fél világot meghódította a semmiből indult kelet-európai startup, aztán jött a feketeleves

Meg lehet-e hódítani a keleti-európai régióból a világot, úgy, hogy egy cég, a saját szektorában Európa első legalább 10 milliárd dollár értékű startupja, azaz decacornja legyen? Úgy tűnik, hogy igen. Az ötlet adott, 10 perc alatt a sarki boltból beszerezhető dolgokat házhoz szállítani. Hogy ezzel még Premier League csapat edzőmez szponzorának is lehet lenni, az már mazsola a kuglófon. Az alábbiakban a Getir történetét ismerhetik meg.

Manapság népszerű téma a startupok világa. Sokan remélik itthon is, hogy a magyar gazdaságon majd olyan cégek fognak érdemben lendíteni, amelyek most még csak egy-két programozó fejében léteznek, nemsokára azonban több száz embert fognak itthon foglalkoztatni és több száz millió dollárt fognak érni. A startup világ egyik sajátossága azonban, hogy míg szinte bármelyik országban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés