Előfizetői tartalom

Jön az olcsóbb Netflix, fontos megállapodást kötött a cég

Portfolio
A Netflix a Microsoft-ot választotta a reklámokkal támogatott előfizetési tervének technológiai és értékesítési partneréül - hozta nyilvánosságra a Microsoft egyik vezetője egy szerdai blogbejegyzésben. A streamingszolgáltató, amely küzd az előfizetők megtartásáért és új előfizetők megnyeréséért, áprilisban jelentette be, hogy tervezi egy reklámokkal támogatott szint bevezetését, miután évekig ellenállt a lépésnek.

Reed Hastings társ-vezérigazgató régóta ellenezte, hogy reklámokat vagy más promóciókat adjanak hozzá a platformhoz, de a vállalat első negyedéves gyorsjelentése után azt mondta, hogy van értelme van az ügyfeleknek egy olcsóbb, reklámokkal támogatott opciót kínálni. A Microsoft bizonyítottan képes támogatni minden igényünket, miközben közösen építjük fel új, reklámtámogatott...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés