Előfizetői tartalom

A luxusmárkáknak is keresztbe tesz a kínai koronavírus-zárlat

Portfolio
A luxuscikkeket gyártó cégek jelentősen csökkentették a kínai növekedéssel kapcsolatos várakozásaikat. Néhány hónappal ezelőtt még 18 százalékos növekedést vártak, jelenleg azonban már csak 3 százalékkal számolnak, derült ki az Oliver Wyman cégvezetőkkel készített felméréséből.

Nagy kétségek merülnek fel azzal kapcsolatban, hogy képes lehet-e a fogyasztói bizalom olyan gyorsan helyreállni, mint ahogy az 2020-ban és 2021-ben történt - mondta Kenneth Chow, az Oliver Wyman igazgatója a cégek vezetőivel készített felmérésekre hivatkozva. Chow szerint még mindig hatalmas a bizonytalanság azzal kapcsolatban, hogy mik lesznek a jövőbeni Covid intézkedések...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés