Előfizetői tartalom

Többéves hátrányt lehet ledolgozni az agilis transzformációval

Portfolio
Digital Transformation konferenciánk 3. szekciójának "End-to-end digitális ügyfélkiszolgálás és agilis működés – Hogyan lesz elégedett ügyfelem a 21. században?" c. panelbeszélgetésén a vállalatok agilis és digitális transzformációjáról, a vállalati, szervezeti működésről beszélgettek a terület szakértői.

Hoffmann Bence (ShiwaForce) szerint mindenki az agilitásban, a digitális transzformációban külön-külön életciklusban jár, nagyon érdekes napi kihívásokkal szemebsülnek a ShiwaForcenál, amikor ilyen projekteken dolgoznak. A valódi omnichannel azt jelenti, hogy ha valahol elkezdi a folyamatot, akkor máshol is befejezheti. A time-to-market idő csökkentése arról szól, hogy ma minden...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés