Előfizetői tartalom

Megszűnik a YouTube egyik gyűlölt tulajdonsága

Portfolio
A héten a YouTube bejelentette, hogy újabb eszközöket ad a hirdetők kezébe, amelyekkel szabályozhatják, milyen gyakran jelenjenek meg hirdetéseik a felhasználóknak.

A Google korábban februárban indította el a Display & Video 360 nevű eszközt, amely a különböző okostévék alkalmazásain futó hirdetési kampányokra terjed ki, beleértve a YouTube-ot és a riválisok, például a Hulu alkalmazásait. A héten a YouTube elindította saját kiegészítő eszközét, a YouTube Frequency-t, amely nemcsak a YouTube okostévés verzióján, hanem a mobil...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés