Előfizetői tartalom

Új kutatás: mennyire tudják használni a magyar cégek a design lehetőségeit?

Portfolio
A régióban elsőként mutatott be kutatást a MOME Innovációs Központja a design üzleti felhasználásáról. Az Innovációs Központ az egyetem kutató, fejlesztő, innovációs egysége, és egyben Közép-Európa egyik legnagyobb kreatív-innovációs központja is. Most publikált, Use of design in business című kutatásukból kiderül, hogy a design elsősorban akkor számít a magyar cégeknél, ha termékfejlesztésről, ügyfélszerzésről vagy marketingtevékenységről van szó.

Az Innovációs Központ felmérésében több mint 100 üzleti vezetőt kérdezett arról, hogyan alkalmazzák a designt saját vállalatuk irányításában, a tervezési módszereikben, és azt is kutatták, hogy mennyire tölt be meghatározó szerepet a design az üzleti életben. A kutatás arra is kereste a választ, mennyire látják a vezetők ezeket a területeket fejlesztendőnek, és hogy...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés