Előfizetői tartalom

Kevesebb költség, több vásárló és boldogabb dolgozók - Üzleti érdek is a fenntarthatóság

Portfolio
Üzleti szempontból is megéri fenntarthatónak lenni, a versenyelőny és a fogyasztói elvárások is már támogatják a vállalatok fenntarthatósági átállását, nem beszélve a megspórolt energia-, vagy esetleg szállítási költségekről, valamint a munkavállalók elégedettségéről. Két skandináv vállalat, a VELUX és az IKEA mutatta be egy mai beszélgetésen, hogy mit jelent számukra a fenntarthatóság és ez miként csapódik le a működésükben.

Üzleti szempontból is megéri fenntarthatónak lenni "Rövid távon versenyelőnyt jelent, ha egy vállalat fenntarthatóan működik" - mondta el Mészáros Krisztián, a VELUX kelet-közép-európai regionális alelnöke , majd hozzátette, hogy a fenntarthatóság ma már egyébként sem választható lehetőség, hanem a jövőt megalapozó gazdaságfejlesztési irány. Kőszegi András, egyetemi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés