Előfizetői tartalom

Padlószőnyeggel kezdték, ma a legnagyobb barkácsáruházakban is ott vannak

Portfolio
A legtöbb vásárló nem találkozott az Unic Spot nevével, pedig termékei a Tescótól a Praktikeren át a OBI-ig számos kiskereskedelmi egységben fellelhetők, csak épp nem a saját márkanevüket kell keresni.

A cikk a 2021-es BÉT50 kiadványban jelent meg. A kiadvány médiatámogatója a Portfolio. „Korábban ügynökhálózaton keresztül értékesítettünk az ország egész területén és Romániában, aztán egyre rövidebbek lettek az értékesítési láncok, amíg egyszer csak jóformán minden multival leszerződtünk, mert tudtuk garantálni a megbízhatóságot, és biztosítani azt a mennyiséget...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés