Az internet evolúciója a szemünk előtt zajlik, a kis startupoktól a nagy technológiai vállalatokig világszerte számtalan vállalat építi szolgáltatásait a virtuális világok felé, amelyek akkor nyújtanak jó élményt, ha azokra optimalizált eszközökön keresztül lépnek be a felhasználók. Ilyen eszközökből, szemüvegekből, headsetekből, kontrollerekből már most is sok van piacon, de mint ahogy a metaverzumok, úgy a kiterjesztett és virtuális valóság-készülékek is gyerekcipőben járnak. A metaverzumról szóló cikksorozatunk első részében igyekeztünk elmagyarázni, mi is az a metaverzum, a második részben a már létező világokat mutattuk be, a harmadikban a platformok mögötti tokenekről írtunk, a negyedik részben a metaverzummal kapcsolatos különböző befektetési lehetőségekről írtunk, a mostani részben azokról a készülékekről lesz szó, amelyekkel csatlakozhatunk a különböző platformokhoz.
A kütyük piacán is élesedik a verseny Bár a metaverzum annak teljes formájában valószínűleg csak jó néhány év múlva lesz elérhető, világszerte már most is naponta több száz millióan vesznek részt virtuális világokban és havonta több tízmilliárd órát töltenek bennük speciális VR/AR/MR/XR eszközök nélkül. Persze minél több és jobb eszköz áll rendelkezésre...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés