Előfizetői tartalom

Botrány a Szex és New York miatt - Aljas támadás vagy gerillamarketing?

Évekig tartó várakozás után a Szex és New York rajongói megkapták a sorozat folytatását, aminek az első része olyan drámával ért véget, amire nagyon kevesen számítottak. A készítőknek a fordulatos cselekménybe sikerült egy ismert márkát is beleszőni, amivel a márkanév és a mögötte álló cég olyan rossz PR-t kapott, mint még soha. Gerillamarketing a „rossz reklám is reklám” szlogennel, vagy aljas támadás a sorozat részéről? Világszerte foglalkozik a hírrel és a hátterével a sajtó, ráadásul a gazdasági is, mivel a történetnek komoly tőzsdei hatásai is lettek. Spoiler alert! Aki még nem látta az új sorozatot, de szeretné megnézni, az inkább ne olvasson tovább. Mindenki másnak jó szórakozást!

Portfolio Investment Day 2025 Február 18-án lesz a Portfolio investment Day 2025 befektetési konferenciánk, ahol profi szakemberek osztják meg befektetési ötleteiket, legyen szó a részvény-, állampapír-, nyersanyag-, kripto-, ingatlan- vagy műtárgypiacról. Most érdemes jelentkezni! Információ és jelentkezés ...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés