Előfizetői tartalom

A fiatalok harmada már egy napig sem bírná ki TikTok nélkül

Portfolio
A “Z” generáció TikTok függő, és nem zavarja, ha kedvenc influenszerük márkákat is népszerűsít. A hazai 13-25 éves korosztály fele magát is alkalmasnak tartja arra, hogy sikeres véleményvezér legyen a közösségi médiában. A szépség és a jó külső ráadásul a siker és az érvényesülés egyik legfontosabb kritériumaként jelenik meg fiatal felhasználók előtt.

A Z generációs (1995 és 2010 között született) fiatalok felét már nem érdekli a hagyományos média, a TV, rádió, újságok, de még a weboldalak sem. Sokkal szívesebben tölti az idejét az elsősorban képmegosztó Instagramon vagy rövid videókra specializálódott TikTok alkalmazásban. Tiktok függőség? A hazai médiapiacon már több, mint 20 éve jelen lévő HG Média Csoporthoz...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés