Előfizetői tartalom

Tovább növekedne a régióban az AutoWallis, részvénykibocsátással vonnának be forrást

Portfolio
A régióban terjeszkedik az AutoWallis, a cég abból profitál, hogy átalakul az autóipar, a kis- és nagykereskedelemben is megnyíltak lehetőségek, a 90-es években indult családi vállalkozások sorra eladóvá válnak, és a finanszírozás is rendelkezésre áll. A vállalat már 14 országban van jelen, 16 autómárkát értékesít, bevétele 2019-hez képest több mint 2,5-szeresére emelkedett, és a tervek szerint 2025-re az idei szintről is megduplázódhat. Részben további akvizíciókon keresztül növekedne a cégcsoport, amihez forrást egy idénre tervezett részvénykibocsátás is nyújthat. Ormosy Gáborral, az AutoWallis vezérigazgatójával beszélgettünk a csőben lévő felvásárlásokról, a chiphiány és a Brexit hatásairól, további tőkepiaci tervekről, és a részvényárfolyam szárnyalásáról.

Alapos átalakuláson megy keresztül az autóipar, az autóértékesítés, főleg a régiónkban, átalakul az ellátási lánc, a független nagykereskedők szerepe felértékelődik az értékesítésben. Melyik országokban, piacokon, mely márkáknál látszik ez a legmarkánsabban? Azt látjuk, hogy vannak olyan régiók, ahol az autógyártók magukhoz tudják vonni a nagykereskedői szerepet...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés