Előfizetői tartalom

Rengeteg a hiba az online fizetéseknél, mutatjuk a legnagyobb hiányosságokat

Portfolio
Van még hova fejlődniük az e-kereskedelmi társaságoknak, ha a fizetési folyamathoz kapcsolt ügyfélélményről van szó. Erre mutatott rá a Edgar, Dunn & Company pénzügyi tanácsadó cég és a Stripe pénzügyi szolgáltató közös kutatása, amelyben összegyűjtötték a fizetési felületeken előforduló legdurvább hiányosságokat, amelyek a vásárlási kedvre is drámaian hatnak.

Banking Technology 2021 Hasonló témákról is szó lesz a Portfolio október 13-ai Banking Technology konferenciáján. Regisztráció itt! Információ és jelentkezés A felmérés szerint a megkérdezett online vásárlók 40%-a kétszer annyit vásárolt az idei évben, mint tavaly. Ez a növekmény komoly piaci potenciállal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés