Előfizetői tartalom

Több mint duplájára nőtt a Nio bevétele, jövőre új modellel jelentkezik a Tesla riválisa

Portfolio
Több mint duplájára nőtt a Nio árbevétele a második negyedévben, ami részben az értékesítési volumen emelkedésének volt köszönhető. Mindeközben a cég továbbra is veszteséges, de az elemzői konszenzushoz képest kisebb volt a veszteség. Bár a globális chiphiány továbbra is kihívást jelent az autóipar számára, a menedzsment a következő negyedévre is további növekedést prognosztizált.

Közzétette legfrissebb számait a Nio, a kínai elektromosautó-gyártó értékesítése 21 896 járművet tett ki a második negyedévben, ami a tavalyi év azonos időszakának több mint duplája, viszont az idei első negyedévhez képest csupán 9,2 százalékos növekedést jelent. A cég árbevétele a tavalyi évhez képest 127,2 százalékkal 8,4 milliárd jüanra nőtt, az első negyedévhez...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés