Előfizetői tartalom

Itt áll feketén-fehéren: a Tesco helyett a Lidlt és a Spart választották sokan a járvány alatt

A két hónappal ezelőtt napvilágot látott FMCG forgalmi adatok alapján már sejteni lehetett, mostanra pedig, hogy az összes hazai kiskereskedelmi lánc közzétette éves beszámolóját, már biztossá vált, hogy a Lidl lett a legnagyobb szereplő a hazai piacon, letaszítva a trónról a régóta első helyen álló Tescót.

Közzétették éves beszámolóikat a Magyarországon működő kiskereskedelmi vállalatok, az alábbiakban ezek alapján mutatjuk be a szektorban uralkodó főbb folyamatokat.  Általánosságban elmondható a hazai piacról, hogy a Tesco kivételével mindegyik lánc erős bevételnövekedést ért el 2020-ban, viszont az újra bevezetett kiskereskedelmi adó miatt nem mindenki tudta ezt profitnövekedésre...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés