Előfizetői tartalom

Több Peugeot kelt el Magyarországon, mint tavaly

MTI
A Peugeot márka értékesítése 3 százalékkal bővült Magyarországon az idei első hat hónapban 2020 hasonló időszakához képest, azonban a teljes év túlteljesítése még kérdéses a járványhelyzetben bizonytalan piac és az alkatrészhiány miatt - mondta Bálint Zsófia, a P Automobil Import Kft. márkaigazgatója az MTI-nek szerdán, az új 508 PSE modell bemutatója alkalmából.

Az idén január és június között 1937 járművet adtak el a magyarországi márkakereskedők, ebből 1150 volt személyautó, és 783 haszongépjármű. Ezzel a márka piaci részesedése Magyarországon 2,5 százalék. A Peugeot a haszonjárművek piacán erős, részesedése eléri a 6,5 százalékot. A márkaigazgató elmondta, hogy az idén növekedést terveztek, 4300 jármű eladását...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés