Előfizetői tartalom

Magyarország a karantén alatt is ragaszkodott a kedvencéhez: nagyon vettük a Pöttyös túró rudit

Szívesen nassoltunk túró rudit, és az egyéb tejtermékei is jól fogytak a FrieslandCampinának, ezt bizonyítják a tavalyi eredményei, amely annak ellenére javult, hogy a tejágazatnak is kihívást okozott a pandémia.

2020-ban a koronavírus-helyzet negatív hatásai mellett stabil működés jellemezte a FrieslandCampina Hungáriát, amely a Pöttyös és Milli termékeket gyártja és forgalmazza. Tavaly közel 17 milliárd forint értékben vásároltak Pöttyös Túró Rudit a fogyasztók a Nielsen adatai alapján, ez 8 százalékos növekedés az előző évhez képest. Az értékesített volumen enyhe növekedése...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés