A Mol utoljára 2016-ban fogalmazott meg komplex, hosszútávú, stratégiát, amelyet most aktualizált a vállalat, az új stratégiában még nagyobb fókuszt kapnak a fenntarthatósági célok, és bekerült a 2030 utáni időszakra vonatkozó jövőkép, és a távlati tervek is. A fosszilis motorüzemanyagok iránti kereslet hosszú távú csökkenése miatt a Mol folytatja és felgyorsítja az átállást az üzemanyag-termelésről a vegyiparra, a fogyasztói szolgáltatások területén magas szinten digitalizált kiskereskedelmi és komplex mobilitási szolgáltatóvá kíván válni a régióban. A vállalat olyan új üzletágakba tervez beruházni, mint a hulladékkezelés és -hasznosítás, az újrahasznosítás, a szén-dioxid-leválasztás, -hasznosítás és -tárolás, a második generációs bioüzemanyagok vagy akár a hidrogénnel kapcsolatos lehetőségek. 2030-ra a beruházási költségek több mint felét, 2050-re pedig teljes egészét fenntartható beruházásokra fordítaná a Mol.
Itt az új stratégia Megerősítették az üzletágak stratégiai transzformációs irányait Figyelembe véve a fosszilis motorüzemanyagok iránti kereslet hosszú távú csökkenésének jövőképét Európában, a Mol a Downstreamen belül folytatja és felgyorsítja az átállást az üzemanyag-termelésről a vegyiparra, hogy Kelet-Közép-Európa vezető, fenntartható vegyipari vállalatává...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés