Előfizetői tartalom

A luxus- és az elektromos modellek húzzák a BMW-t

Nehéz év volt 2020 a BMW Groupnak is, de az eladások globálisan és Magyarországon is kisebb mértékben estek vissza, mint a teljes autópiacon, ami részben annak tudható be, hogy a prémium modellek piaca stabilabb, de tavaly tovább nőtt a hibrid és az elektromos modellek eladása is a márkacsoportnál, és a luxusszegmensben, mondták el a BMW Group Magyarország évindító sajtóeseményén.

A BMW Groupnak is nehéz év volt 2020 2020 nehéz volt az autóipari szereplők, így a BMW számára is, de elégedettek vagyunk, a BMW Group a világ legnépszerűbb prémium autógyártója volt, kezdte előadását Maciej Galant, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója. A BMW Group tavaly összesen 2 324 809 személyautót értékesített, 8,4 százalékkal kevesebbet 2019-hez képest....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés