Előfizetői tartalom

Ruhából vesszük a legtöbb hamisított márkát

Portfolio
A magyar lakosságnak csak a 11 százaléka vásárolt az elmúlt egy évben tudatosan hamis termékeket, egyre kevesebben értékelik viszont bűncselekményként a hamisítványok terjesztését – derült ki a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület és Tárki legfrissebb fogyasztói felméréséből.

Az elmúlt tíz évben a 2019 és 2020 júliusa közötti időszakban volt a legalacsonyabb a hamis terméket vásárlók aránya (11 százalék) a HENT felmérése szerint, de a kutatás arra is rámutat, hogy a magyar lakosság 80 százaléka egyáltalán nem vásárolna hamis vagy kétes forrásból származó terméket. Biztató eredmény továbbá, hogy emelkedik a fogyasztói tudatosság a vásárlók...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés