Előfizetői tartalom

Örökre megváltozik, ahogy vásárolunk

Portfolio
A világ legnagyobb kiskereskedelmi lánca, a Walmart boncolgatta mostani gyorsjelentésében, hogy hogyan változtak meg a vásárlási szokások a koronavírus-járványnak köszönhetően. Ennek két legfontosabb eleme, hogy egyrészt a fogyasztások mértéke nem esett vissza, sőt, még növekedett is. Másrészt, ehhez szorosan kapcsolódva az is látszik az adatokból, hogy a növekedés túlnyomóan a megnövekedett e-kereskedelemnek köszönhető. A fogyasztók pedig jellemzően kevesebbet vásárolnak, de akkor nagyobb mennyiségben. A kiskereskedelmi láncokat pedig a növekvő digitális forgalom arra ösztönzi, hogy minél többet fektessenek be ezen a területen is a jövőben.

A Walmart harmadik negyedéves jelentésében mutatott rá arra, hogy a fogyasztás mennyire erős maradt az ősszel is, és miért gondolják úgy, hogy a koronavírus-járvány miatt megváltozott vásárlói szokások nem fognak eltűnni. Erős maradt fogyasztói teljesítmény: a nem újonnan nyitott üzletek árbevétele év/év alapon 6,4 százalékkal nőtt, ami meglehetősen erős organikus...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés