Előfizetői tartalom

Rákapcsolt a Netflix a koronavírus-leállás után: már forgatja a Witcher és a Stranger Things új évadát

Portfolio
A vártnál valamivel kevesebb új előfizetőt szerzett a Netflix a harmadik negyedévben, de így is rekordot dönthet 2020 – derül ki a társaság negyedéves gyorsjelentéséből. A nemzetközi terjeszkedés kezd beérni, az új előfizetők közel fele Ázsiából érkezett és újraindult a műsorgyártás is. Bár a július-szeptemberi időszak profitja valamelyest elmaradt az elemzői konszenzustól, a menedzsment felfelé módosította az idei profitabilitási célkitűzését és javuló készpénztermelő-képességről számolt be, így egyre kevésbé valószínű, hogy szükség lesz külső finanszírozásra – olvasható a gyorsjelentésben.

Az előfizetők száma Az egyik fontos mutató, amire a Netflixnél a befektetők figyelnek, az az előfizetők számának alakulása, részben mert a jövőbeli bevételi trendekre lehet következtetni belőle, részben pedig azért, mert mutatja, hogy a streaming szolgáltatók erős versenyében hogyan tud helytállni a vállalat. Ebből a szempontból a Netflix csalódást okozott a harmadik negyedévben...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés