Előfizetői tartalom

Tavaly még vették mint a cukrot, mostanra viszont felére zuhantak a Ferrari eladásai

Portfolio
Megérezte a koronavírus negatív hatásait a Ferrari, a beszállítói láncok akadozása, és a gyártás felfüggesztése miatt jelentősen visszaestek a cég eladásai a második negyedévben, amelynek következtében a bevétel is megcsappant, viszont profitabilis tudott maradni a cég, és az egész évre szóló iránymutatásukat is, bár kissé visszavágva de megerősítették.

Közzétette legfrissebb számait a Ferrari, a cég értékesítése a második negyedévbe lényegében lefeleződött, a tavalyi 2 617 jármű után 48 százalékkal kevesebb, 1 389 autót adtak el. A cég szerint az értékesítése mind a gyártás, mind pedig a szállítások felfüggesztése negatív hatással volt. A legjelentősebb visszaesés a koronavírus által elsőként érintett Kína-Hongkong-Tajvan...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés