Előfizetői tartalom

Soha nem láttunk még ekkora veszteséget a Renault-nál

Portfolio
Rekord mértékű nettó veszteséget szenvedett el a Renault az első félévben, amely elsősorban a koronavírus járványnak tudható be, emellett a Renault partnerének, a Nissannak vesztesége is negatívan hatott a cég eredményére.

Közzétette legfrissebb számait a Renault, a társaság az első félévben 1,26 millió járművet adott el, ami 34,9 százalékos visszaesést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest. A gyártó arról is beszámolt, hogy az értékesítés javulni kezdett júniusban, és Renault volt a hónapban az első számú márka Európában. Emellett azt is meg kell említeni, hogy a Renault Zoe...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés