Előfizetői tartalom

Egyre bővül a lista: a legnagyobbak is csatlakoznak a lázadáshoz a Facebook ellen

Portfolio
Az elmúlt napokban sorra jelentették be globális nagyvállalatok, hogy felfüggesztik hirdetéseiket az online közösségi oldalakon, arra ösztönözve őket, hogy lépjenek fel agresszívabban a gyűlöletbeszéd és a hamis információk terjedése ellen. Ennek a kampánynak a legnagyobb elszenvedője a Facebook lehet, a világ legnagyobb közösségi oldala és egyben az online hirdetési piac egyik legnagyobb szereplője.

Több nagyvállalat bejelentette a héten, hogy felfüggeszti hirdetéseit a közösségi oldalakon, ezzel lépve fel a gyűlöletbeszéd és a hamis információk terjedése ellen. A #StopHateForProfit kampányhoz a Verizon csütörtökön csatlakozott, pénteken az Unilever, a Coca-Cola és a Honda jelentette be, hogy leálltja a hirdetéseket, szombaton pedig az italgyártó óriás, a Johnnie Walker...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés