A koronavírus miatt bevezetett korlátozások az elmúlt hónapokban egyértelműen rámutattak a digitális eszközök és a hálózatok jelentőségére, hiszen egyik napról a másikra milliók lettek ráutalva a távközlési infrastruktúrára. A technológia segítette többek között a hatóságokat a világjárvány elleni küzdelemben, a lakosságot a szeretteikkel való kapcsolattartásban és az otthoni munkavégzésben.
Emellett a vállalkozások és olyan alapvető közszolgáltatások is, mint az oktatás, a digitális megoldások segítségével működtek tovább. Épp emiatt az infokommunikációnak – így a Vodafone-nak is – kiemelt szerepe volt az elmúlt időszakban. Amanda Nelsonnal, a Vodafone Magyarország vezérigazgatójával beszélgettünk.
A cikk megjelenését a Vodafone Magyarország támogatta. Hogyan reagáltak az infokommunikációs szolgáltatók az elmúlt hónapok kihívásaira? Mennyire lehetett, mennyire kellett fejlesztéseket végrehajtani? Úgy gondolom, hogy az ország európai viszonylatban is kiemelkedő minőségű hálózati infrastruktúrája – ennek részeként a Vodafone Magyarország hálózata is – jól vizsgázott...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés