FONTOS Donald Trump nagy győzelme - "A gazdaság, te hülye!"
 
Előfizetői tartalom

Itt a bizonyíték, jött a Zoom és aratott a válságban

Portfolio
Már korábban is elég egyértelmű volt, hogy a Zoom a koronavírus egyik legnagyobb nyertese, hiszen a videokonferenciás alkalmazás lényegében a karantén közösségi média felületévé nőtte ki magát. Ezt azt jelenti, hogy nem csak a különböző vállalatok használták a programot a konferencia beszélgetések lebonyolítására, hanem családok, barátok, lényegében mindenki ezen keresztül kommunikált, most pedig közzétette legfrissebb számait cég, amelyekből látszik, hogy a nagy hypenak meg volt az eredménye.

A Zoom bevételei az új vásárlók eléréséből, és a meglévő vásárlók körében való terjeszkedésből származik. A negyedév végén hozzávetőlegesen 265,4 ezer olyan vásárlója volt a cégnek, amelyekhez legalább 10 alkalmazott tartozik, ez 354 százalékkal több, mint a tavalyi év azonos időszakában. 769 vásárló 100 ezer dollárral járult hozzá a 12 hónapos hátramutató...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés