Előfizetői tartalom

Mindenki Netflixet néz most, és ennek a befektetők örülhetnek a legjobban

Portfolio
A koronavírus miatt az egész világ bezárkózott:nem lehet moziba, sem szórakozóhelyekre, vagy étterembe menni. Mindenki otthon marad, ezzel pedig egy cég nagyon jól járt: a Netflix.

A Piper Sandler elemzőház hétfőn közzétett egy felmérést, amelyben azt vizsgálták, hogyan változott meg 440 vásárló fogyasztási szokása a társadalmi távolságtartás korában. A felmérés szerint a Netflix a legnépszerűbb videó szolgáltató platform, a vizsgálat alanyai közel napi 3 órát töltenek a videó tartalmak fogyasztásával. A megkérdezettek 65 százaléka néz...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés