Előfizetői tartalom

A koronavírus miatt durván visszaesett a BMW értékesítése, főleg Kínában csökkent nagyot a kereslet

Portfolio
Több mint 20 százalékkal esett vissza a BMW csoportszintű értékesítése az első negyedévben. Az eladások Ázsiában, azon belül pedig Kínában estek vissza a leginkább, viszont kellemes meglepetésként szolgált, hogy az elektromos autó értékesítés közel 14 százalékkal emelkedett annak ellenére, hogy a koronavírus miatt jelentősen csökkent a kereslet.

Ötödével esett vissza a BMW értékesítése az első negyedévben, derült ki a cég által frissen közzétett beszámolóból. A csoportszintű értékesítés 20,6 százalékkal esett vissza, összesen 477 ezer autó talált gazdára az idei első negyedévben. A legjelentősebb, 27 százalékos visszaesés a Rolls-Royce márka esetében volt, amelyből összesen 853 darabot adtak el, a MINI...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés