Előfizetői tartalom

A világ legnagyobb reklámcége is beleremegett a koronavírus-járványba

Portfolio
A WPP közölte, hogy nem fizet osztalékot a 2019-as eredménye után, visszavonja a 2020-as előrejelzését, valamint a részvényvisszavásárlási programját is törli, mivel a koronavírus miatt egyre több ügyfél mondja vissza a reklámkampányait. A cég költségcsökkentési terveről is beszámolt, amellyel 800 millió fontot takaríthatnak meg idén.

A világ legnagyobb reklámcége, a WPP arról számolt be, hogy nem fog osztalékot fizetni a 2019-es eredménye után, a részvényvisszavásárlási programját is törölte, emellett pedig visszavonja a 2020-as előrejelzését is, miután a koronavírus miatt a cég egyre több ügyfele mond le megrendeléseket, írja a Reuters. A csoport, amelyet egy három éves üzleti terv megvalósítása...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés