Előfizetői tartalom

Döntést hozott a Coca-Cola, változnak a kupakok

Portfolio
A szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítésére hamarosan országos szemléletformáló kampányt indít a Coca-Cola, melynek részeként valamennyi üdítőitaluk kupakját lecserélik: az adott márka logója helyett a palack újrahasznosítására buzdító grafikát helyezik el a záróelemeken - derült ki a társaság által közzétett közleményből.

Sustainable World 2020 Ilyen és ehhez hasonló témákról is szó lesz a Sustainable World 2020 eseményen. Információ és jelentkezés A Coca-Cola Magyarország üdvözli az üdítőital-csomagolások minél nagyobb arányú visszagyűjtését, visszaválthatóságát célzó kormányzati kezdeményezést. A cég tudja...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés