Előfizetői tartalom

Hivatalos: a UPC a Vodafone márka alatt folytatja, jön a Vodafone TV is

Portfolio
Felpörögtek az események a Vodafone-nál: a UPC tavalyi felvásárlását követően az integráció komoly feladatot jelent. Mindemellett, a fogyasztói szokások természetesen folyamatosan változnak, a következő nagy kihívás az 5G lakossági alkalmazása lesz, nem véletlen, hogy a gyártók az idei évtől jöhetnek ki tömegesen az új infrastruktúrához alkalmazkodó készülékeikkel. A Portfolio ezekről is kérdezte Révész Balázst, a Vodafone nemrég kinevezett Lakossági Szolgáltatások Üzletág Vezérigazgató-helyettesét, aki az integráció folyamatáról, és a legújabb fejlesztéről, a Vodafone TV-ről is elárult exkluzív részleteket.

Hat hónap telt el azóta, hogy a Vodafone felvásárolta a UPC-t – bár az előkészítő munka jóval korábban kezdődött. Mik a tapasztalatok, mit mutatnak a számok: megérte? A felvásárlás alapvetően abból az üzleti stratégiánkból fakadt, hogy csak úgy lehetünk versenyképesek, ha az ügyfelek életének minél nagyobb részét ki tudjuk szolgálni. A UPC-vel együtt már majdnem...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés