Előfizetői tartalom

Azt már legalább tudjuk, mivel vagyunk elégedettek a budapesti repülőtéren

MTI
Jelentősen javult a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér szolgáltatási színvonala a legfrissebb utaselégedettségi felmérések alapján - közölte a repülőtér üzemeltetője szerdán az MTI-vel.

A Budapest Airport tájékoztatása szerint a negyedévente, egységes szempontok alapján elvégzett utaselégedettségi (ASQ) mutató az egy évvel korábbi 3,71-ről 3,81-re javult. A 37 szempont alapján végzett felmérésben kiugróan jó értékelést kapott az utasfelvételi eljárás, illetve az utasbiztonsági ellenőrzés folyamata és a terminálok tisztasága is. A megkérdezettek elismerően...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés