Előfizetői tartalom

Nagy siker a szinglik napja, röpködnek a milliárdok

Portfolio
Több mint 22 milliárd dollárt költöttek el a vásárlók mindössze 9 óra leforgása alatt, ahogy kezdetét vette a kínai internetes kiskereskedelmi óriás, az Alibaba által meghirdetett szinglik napja, ami az amerikai fekete péntek mintájára egy hatalmas vásárlási ünneppé nőtte ki magát mára Kínában.

Idén 158,31 milliárd jüant (22,63 milliárd dollárt) költöttek el a vásárlók az idei szinglik napja első 9 órájában, 25 százalékkal többet, mint tavaly ilyenkor. Az első percben már 1 milliárd dollárnál járt a költekezés. A szinglik napja az amerikai fekete péntekhez hasonlóan egy nagy 24 órás vásárlási ünneppé nőtte ki magát azóta, hogy 2009-ben az Alibaba elkezdte...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés