Előfizetői tartalom

Meglepetés a BMW-től

Portfolio
Miközben a piaci trendek összességében nem túl pozitívak, a BMW eladásai és piaci részesedése is emelkedett a harmadik negyedévben, az üzemi eredmény és a cash-flow jelentősen nőtt, emelkedett a bevétel és a profit is, az egész éves célokat megerősítette a menedzsment. A vállalat harmadik negyedéves számai jobbak lettek, mint amire az elemzők számítottak. A profitabilitás növekedésében nagy szerepe volt az SUV-k sikerének, a városi terepjárókon ugyanis szépen keres az autógyártó.

Tovább nőtt a BMW Tovább nőttek az autóeladások, a harmadik negyedévben 3,6 százalékkal több, összesen 613 361 darab autót adott el a márkacsoport, ebből 525 438 (+3,7%) volt a BMW, 86 680 (+2,6%) a MINI és 1243 (+41,6%) a Rolls-Royce, motorokból 9,9 százalékkal többet, 43 744 darabot adott el a konszern. A BMW árbevétele 7,9 százalékkal 26,7 milliárd euróra nőtt, ...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés